Paraules per a Júlia - a llaor del #dmpoesia

Autors: José Agustín Goytisolo - Paco Ibáñez - Versionat al català per lluisdetaradell.net

Tu ja no pots tornar enrere
perquè la vida ja t'empeny
como un udol interminable

interminable
et sentiràs acorralada
et sentiràs perduda o sola
tal volta voldràs no haver nascut
no haver nascut
però recorda ara i sempre
el què un dia jo vaig escriure
pensant en tu, pensant en tu
como ara hi penso

La vida és bella, i ja veuràs
com malgrat tot
tindràs amics, tindràs amors
tindràs amics
un home sol, una dona
pressos, així, d'un en un
són com pols, no són resno són res
llavors recorda ara i sempre
el què un dia jo vaig escriure

pensant en tu, pensant en tu
como ara hi penso
Altres esperen que resisteixis
que els ajudi la teva alegria
que els ajudi la teva cançó
entre les seves cançons
mai et lliuris ni t'apartis
al costat del camí, mai diguis:
no puc més i aquí em quedo
llavors sempre recorda
el que un dia jo vaig escriure
pensant en tu, pensant en tu
com ara hi penso.
La vida és bella, ja veuràs
com malgrat tot
tindràs amics, tindràs amor
tindràs amics
no sé dir-te res més
però tu ho has de comprendre
que jo encara estic en el camí.
però tu sempre recorda
el que un dia jo vaig escriure
pensant en tu, pensant en tu
com ara hi penso.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada