Resum utilitari: Coses del kpd7mana i +

Els caps de setmana cal començar-los amb una bona cervesa, artesana i marinera.

Així ho vaig fer jo, mentre repassava informacions sobre els drets d’autor i la ceguesa i veia com els emprenedors catalans van fent de les seves amb propostes tan interessants com una targeta de visita social.

Després vaig anar a reduir el risc de mortalitat coronària. Ho diuen a Harvard i tot!

I, en tornar al món dels vius, vaig haver de reconèixer que, qui té boca s’equivoca i, fins i tot, en fa un museu. Un museu com el dels vells programes d’ordinador, ara que comença la bona gestió amb programes dins del núvol.

Un núvol que és ben allunyat del romanticisme exacerbat dels exploradors de runa urbana. Recordo que jo en vaig ser d’aquell Poblenou tronat dela meva dolça infància.

La infància que viu tothom, fins i tot allà on no hi ha diners, i algun sant n’hi proveeix potenciant l’emprenedoria social.

I a Montblanc i també a Eivissa
preparen emprenedors,
amb un programa que m’excita
car en diuen programa FITA

Però, per seguir avançant en aquest post informatiu, us porto a la Rue del Percebe que és aquest Estat que malviu.

Més ens valdria viure a El Caire, on la gent té molt poder. O potser també a Wisconsin on es mouen les bases del gegant americà.

I ara si per acabar, us mostro el que, de veritat, el cap de setmana ha passat:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada